PROMAG Dergisi’nin 4. Sayısı Yayınlandı
Derneğimiz süreli yayın organı olan PROMAG, dördüncü sayısı ile sizlerin beğenisine hazır.
Türkçe- İngilizce olarak yayına hazırlanan dergimizin bu sayısında birbirinden önemli dosyalar yer alıyor.
- Promosyon Sektörü 2020 yılını nasıl geçirdi ?
- İstanbul Ticaret Odası Başkanı Sayın Şekip Avdagiç Röportajı -“2021 Kurgumuz: Üretim ve İhracatta Anti-Kovid 2021”
- Ekonomist Hikmet Baydar’ın analizi ile ‘Promosyon ve Matbaa Sektörünün Ekonomik Durumu ve 2021 yılında Sektörü Bekleyen Riskler’
- Kış Aylarında İçinizi Isıtacak Promosyon Ürünleri
- Promosyon Sektörü Araştırma Raporu’na İTO’dan destek.
- Yeni trend : Sanal Fuarcılık
- Covit-19 Sürecinde Öne Çıkan Promosyon Ürünleri
- İVEK Komisyon Başkanı Hüseyin Sarpkaya analizi ile ‘Pandemi Sonrası Promosyon ve Tanıtım Faaliyetlerinin Geleceği’
- Hindistan’ın Ekonomik Pazarı ve Covit-19
- Derin Tarihi ile Matbaa