PROMAG Dergisi’nin 4. Sayısı Yayınlandı

PROMAG Dergisi’nin 4. Sayısı Yayınlandı

Derneğimiz süreli yayın organı olan PROMAG, dördüncü sayısı ile sizlerin beğenisine hazır.

Türkçe- İngilizce olarak yayına hazırlanan dergimizin bu sayısında birbirinden önemli dosyalar yer alıyor.

  • Promosyon Sektörü 2020 yılını nasıl geçirdi ?
  • İstanbul Ticaret Odası Başkanı Sayın Şekip Avdagiç Röportajı -“2021 Kurgumuz: Üretim ve İhracatta Anti-Kovid 2021”
  • Ekonomist Hikmet Baydar’ın analizi ile ‘Promosyon ve Matbaa Sektörünün Ekonomik Durumu ve 2021 yılında Sektörü Bekleyen Riskler’
  • Kış Aylarında İçinizi Isıtacak Promosyon Ürünleri
  • Promosyon Sektörü Araştırma Raporu’na İTO’dan destek.
  • Yeni trend : Sanal Fuarcılık
  • Covit-19 Sürecinde Öne Çıkan Promosyon Ürünleri
  • İVEK Komisyon Başkanı Hüseyin Sarpkaya analizi ile ‘Pandemi Sonrası Promosyon ve Tanıtım Faaliyetlerinin Geleceği’
  • Hindistan’ın Ekonomik Pazarı ve Covit-19
  • Derin Tarihi ile Matbaa

Bu gönderiyi paylaş