Alternatif Bir Reklam Mecrası Olarak Promosyon ve Tanıtım Ürünleri

Alternatif Bir Reklam Mecrası Olarak Promosyon ve Tanıtım Ürünleri

Promosyon ürünleri sektöründeki gelişmeler ve gelecek beklentileri, İstanbul Ticaret Odası’nda gerçekleştirilen ‘Alternatif Bir Reklam Mecrası Olarak Promosyon ve Tanıtım Ürünleri’ panelinde masaya yatırıldı. Panelin oturum başkanlığını Genel Başkanımız, İTO Bilgi,İletişim ve Medya Meslek Komite Üyesi Ömer Karatemiz yaptı.

İstanbul Sanayi Odası Basım,Yayın Meslek Komitesi Başkanı Sn.Zekeriya Acar, Türkiye İhracatçılar Meclisi Delegesi Sn. Kemal Kaşo ve Yıldız Teknik Üniversitesi Öğretim Üyesi Prof. Dr İbrahim Kırcova’nın sunumlarının yer aldığı panelde, İTO’nun milli katılımını düzenlediği #PSI2020 Fuarı ve sektörün genel durumu ele alındı.

Bu gönderiyi paylaş